FAQ
NÉPSZERŰ KÉRDÉSEK
Népszerű kérdések

Mielőtt visszaküldöd a turmixgépet

A turmixgép villogása apró problémákat jelezhet. Először nézd meg, hogy a kehely megfelelően rá van-e csavarva az alapra! Ellenkező esetben a készülék nem indul el. Ezután nézd meg, hogy fel van-e töltve a turmixgép! Ha pedig működés közben villog, akkor próbáld picit megdönteni a turmixgépet, és rázd meg egy kicsit, valamint győződj meg róla, hogy elegendő folyadék legyen benne!

Ha a turmixgéped nem tölt, ellenőrizd, hogy biztosan a csomagban található eredeti kábelt használod-e! Csatlakoztasd másik aljzatba, majd próbáld ki másik kábellel is, hogy kizárd ezeket a hibákat! A turmixgép USB-C bemenete töltéskor nem lehet nedves, sem pedig szennyezett.

A BlendyGo 3 készülékben a motor túlmelegedésének elkerülése érdekében aktív működésgátló van. Elakadás esetén ellenőrizd, hogy a turmixgép nem merült-e le, és állítsd fejre, hogy a kés elindulhasson! Elegendő mennyiségű folyadékra is szükség van a turmixgépben.